Рішення НТР N 57 від 16.10.2001 р.

Рішення НТР N 57 від 16.10.2001 р. Про проект галузевих комунальних норм “Норми середнього ресурсу пневматичних шин тролейбусів”

Рішення НТР від 16 жовтня 2001 р. № 57 Про проект галузевих комунальних норм “Норми середнього ресурсу пневматичних шин тролейбусів” Рішення НТР від 16 жовтня 2001 р. № 57 прийнято у робочому порядку З метою створення нормативної бази у сфері міського електротранспорту науково-технічна рада вирішила: 1. Схвалити і рекомендувати до затвердження галузеві комунальні норми “Норми середнього ресурсу пневматичних шин тролейбусів” розроблені Державним автотранспортним науково-дослідним і проектним інститутом Міністерства транспорту України. 2. Відділу нормативно-методичного забезпечення експлуатації міського електротранспорту М.Тарапата підготувати наказ Держбуду України про затвердження зазначених норм та довести його до відома підприємств міського електротранспорту України. Голова НТР В.Череп Довідка Галузеві комунальні норми “Норми середнього ресурсу пневматичних шин тролейбусів” розроблені Державним автотранспортним науково-дослідним і проектним інститутом Міністерства транспорту України. Головними завданнями розроблення документа є нормативне забезпечення планування матеріально-технічного постачання технічного обслуговування і ремонту шин визначення тарифів контролю за раціональним використанням ресурсів і списанням шин на підприємствах міського електротранспорту. Норми поширюються на пневматичні шини які відповідають технічним умовам ГОСТ 5513-97 “Шины пневматические для грузовых автомобилей прицепов к ним автобусов и троллейбусов”. Норми відображають з одного боку рівень досконалості конструкції шин різних розмірів і моделей та технології їх виготовлення а з іншого – дорожньо-кліматичні умови експлуатації шин рівень технічного оснащення підприємств міського електротранспорту досконалість і ступінь дотримання вимог правил технічного обслуговування і ремонту тролейбусів інтенсивність експлуатації тролейбусів. Проект документа розсилався на відгук підприємствам міського електротранспорту. Пропозиції та зауваження були враховані під час підготовки остаточної редакції документа.