Рішення НТР N 13 від 01.03.2002 р.

Рішення НТР N 13 від 01.03.2002 р. Про дозвіл на відступ від п.3.4 СНіП 2.05.09-90 для влаштування тролейбусних зупинок на ухилі 60‰ по вул. Урицького в м.Києві

Рішення НТР від 1 березня 2002 р. № 13 Про дозвіл на відступ від п.3.4 СНіП 2.05.09-90 для влаштування тролейбусних зупинок на ухилі 60‰ по вул. Урицького в м.Києві Рішення НТР від 1 березня 2002 р. № 13 Розглянувши звернення Київської міської державної адміністрації лист від 26.02.02 № 017-156 щодо дозволу на відступ від пункту 3.4 СНіП 2.05.09-90 “Трамвайные и троллейбусные линии” для розміщення тролейбусних зупинок на ухилі 60‰ по вул.Урицького у м.Києві науково-технічна рада вирішила: 1. Дозволити відступ від вимог пункту 3.4 СНіП 2.05.09-90 “Трамвайные и троллейбусные линии” для розміщення тролейбусних зупинок по вул.Урицького у м.Києві в обох напрямках на ухилі 60‰ за умови виконання при їх проектуванні та будівництві додаткових заходів щодо забезпечення безпеки пасажироперевезень які визначені у “Техніко-економічному обгрунтуванні відхилення від вимог СНіП 2.05.09-90 при розробці проектних рішень для тролейбусної лінії по вул.Урицького в м.Києві”. 2. Відділу інноваційної політики нормування та стандартизації Л.Кравченко передбачити у Переліку замовлень Комітету на виконання робіт із стандартизації у 2003 році розроблення державних будівельних норм “Трамвайні і тролейбусні лінії” замість СніП 2.05.09-90. Заступник голови НТРГ.Семчук Довідка Відповідно до вимог ДБН В.2.3-5-2001 “Споруди транспорту. Вулиці та дороги населених пунктів” “Правил розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту” КДП-204/2 Україна 240-95 затверджених наказом Держжитлокомунгоспу України від 15.05.95 № 21 та СНіП 2.05.09-90 “Трамвайные и троллейбусные линии” зупиночні пункти міського електротранспорту слід розташовувати на прямих ділянках міських вулиць та доріг з поздовжнім ухилом проїзної частини не більше 30‰. На території із складним рельєфом місцевості допускається розміщення зупинок при поздовжньому ухилі проїзної частини не більше 40‰. В окремих випадках дотримання зазначеної вимоги створює істотні незручності для мешканців у користуванні міським пасажирським транспортом. Так при будівництві тролейбусної лінії по вул.Урицького у м.Києві з цієї причини не передбачені зупинки на ухилі 60‰ у житловому районі багатоповерхової забудови. Нині дальність пішохідних підходів до найближчих тролейбусних зупинок та відстань між зупинками у межах цієї житлової забудови вдвічі перевищує чинні будівельні норми. Київська міська державна адміністрація з огляду на численні скарги мешканців звернулася до Держбуду України за дозволом на проектування та влаштування тролейбусних зупинок по вул.Урицького в обох напрямках де ухил дороги складає 60‰. Згідно з представленим АТ “Київпроект” Техніко-економічним обгрунтуванням відхилення від вимог СніП 2.05.09-90 при розробці проектних рішень для тролейбусної лінії по вул.Урицького в м.Києві при проектуванні та влаштуванні зазначених зупинок передбачається виконання додаткових заходів для забезпечення безпеки пасажирів а саме: влаштування дорожнього покриття підвищеної шорсткості; влаштування “кишені” з електропідігрівом покриття зупинки в зимовий період; встановлення транспортного валу типу “лежачий поліцейський” для фіксування зупинки коліс тролейбусу; експлуатацію на тролейбусній лінії рухомого складу технічні параметри якого дозволяють можливість руху з місця на ухилах не менше 120‰.