Рішення НТР N 27 від 24.01.2003 р.

Рішення НТР N 27 від 24.01.2003 р. Щодо погодження проекту „Відновлення автомагістралі М06 Київ-Чоп” (Львівська та Закарпатська області)

Рішення НТР від 24 січня 2003 р. № 27 Щодо погодження проекту „Відновлення автомагістралі М06 Київ-Чоп” Львівська та Закарпатська області Рішення НТР від 24 січня 2003 р. № 27 прийнято у робочому порядку Науково-технічна рада вирішила: 1. Схвалити та рекомендувати до погодження Держбудом України проект рішення Кабінету Міністрів України про затвердження проекту „Відновлення автомагістралі М06 Київ-Чоп” Львівська та Закарпатська області Голова НТРВ.Череп * * * Довідка Проект “Відновлення автомагістралі М06 Київ–Чоп” Львівська та Закарпатська області розроблений англійською фірмою High-Point Rendel у співробітництві з проектним інститутом “Укрдіпродор” м. Київ у 2002 році на підставі завдання на проектування від 16 жовтня 2001 року № 42-1/2001 яке видано Державною службою автомобільних доріг України Укравтодор . Згідно з Кредитною Угодою Відновлення автомагістралі М06 та реформа фінансування сектора автодоріг від 11 грудня 2000 р. між Україною та Європейським банком реконструкції та розвитку ратифікованою Верховною Радою України 20.09.2001 та за №2736-ІІІ підписаною Президентом України у період 2002- 2005 років передбачається реалізація проекту з ціллю поліпшення транспортно-експлуатаційного стану основного міжнародного транспортного коридору № 5 Трієст - Будапешт /Братислава - Ужгород - Чоп - Львів шляхом виконання відновлювальних ремонтних дорожніх робіт на ділянці автомагістралі М06. Планується проведення дорожніх робіт з відновлення ремонту автомагістралі М06 Київ – Чоп на ділянці км 614 – км 824 у межах Львівської області км 614 – км 894 та Закарпатської області км 694 –км 824. Замовником робіт визначено Укравтодор. Протяжність ділянки яка рекомендована проектом до відновлення ремонту складає 210 км. У запропонованому проекті розв’язується задача покращання умов руху автотранспорту. З цією метою проектом передбачені основні роботи з: доведення ширини покриття до 9 0 м параметрів ІІ категорії за рахунок улаштування прикромочних смуг; відновлення кромок проїжджої частини в місцях їхньої руйнації; ямкового ремонту проїзджої частини; фрезерування ділянок покриття у місцях руйнації та старіння асфальтобетону у верхньому шарі покриття надлишку вмісту в’яжучого матеріалу при влаштуванні поверхневих обробок зносу верхнього шару асфальтобетону утворення напливів колійності; улаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття завтовшки 5 см 7 см і 11 см у залежності від стану існуючого покриття; улаштування додаткових смуг руху на підйом; улаштування поверхневої обробки; відновлення поздовжнього і поперечного водовідводу влаштування прикромочних лотків водоскидів з проїжджої частини на узбіччях і укосах . Враховуючи стан існуючих штучних споруд до відновлення пропонується 39 споруд з них у Львівській області – 12 шт. і Закарпатській – 27 шт. без зміни несучої спроможності . Всі мости та шляхопроводи приводяться до габариту проїжджої частини 11 5 м: на 36 спорудах - за рахунок зменшення габариту тротуарів на 2 спорудах - за рахунок розширення додатковими балками на одному - за рахунок повної заміни прольотних будов. На всіх 39 спорудах передбачено повну заміну мостового полотна та тротуарів. Проектом передбачено також ремонт існуючих підпірних стінок та влаштування нових у місцях улаштування додаткових смуг на підйом. Відновлювальні роботи будуть здійснюватися переможцем відкритого міжнародного тендеру – фірмою Спільне підприємство “Гранит-АЧМ” Республіка Македонія згідно з тендерною контрактною документацією розробленою за вимогами Міжнародної Федерації інженерів-консультантів FIDIC та під контролем Європейського банку реконструкції та розвитку. Роботи передбачається проводити у межах існуючої смуги відчуження автомагістралі М06 Київ – Чоп. Основні проектні рішення узгоджені з усіма заінтересованими організаціями. До розгляду на НТР пропонується доопрацьований проект після додаткових коригувань стосовно зауважень Центральної служби Укрінвестекспертизи з такими техніко-економічними показниками: протяжність ділянки 210 км кошторисна вартість у цінах за станом на 01.07.2002 507248 413 тис. грн. у тому числі: будівельно-монтажні роботи 351053 172 тис. грн. термін будівництва 28 місяців. У зв’язку з тим що згідно з Кредитною Угодою та тендерною документацією розрахунки за виконані роботи мають здійснюватися в євро для визначення вартості відновлення об’єкта в гривнях використаний офіційний курс Національного банку України вартості валют за станом на 01 липня 2002 року – дати рівня цін які використані в кошторисній документації даного проекту.