Рішення Колегії N 148 від 05.11.2004 р.

Рішення Колегії N 148 від 05.11.2004 р. Про дотримання обласною службою Укрінвестекспертизи вимог законодавчих та нормативних документів у галузі будівництва при проведенні комплексної державної експертизи проектів будівництва в Дніпропетровській області"

Рішення колегії від 5 листопада 2004 р. № 148 Про дотримання обласною службою Укрінвестекспертизи вимог законодавчих та нормативних документів у галузі будівництва при проведенні комплексної державної експертизи проектів будівництва в Дніпропетровській області" Рішення колегії від 5 листопада 2004 р. № 148 Перевіркою щодо дотримання обласною службою Укрінвестекспертизи вимог законодавчих та нормативних документів у галузі будівництва при проведенні комплексної державної експертизи проектів будівництва в Дніпропетровській області здійсненою відповідно до організаційно-технічних заходів Державного комітету України з будівництва та архітектури на 2004 рік встановлено що протягом 2003 року службою виконано державну експертизу 2163 проектів будівництва що в 2 5 раза більше ніж у 2002 році. Проведення експертизи забезпечене належними умовами: наявний штат експертів у необхідній кількості орендується приміщення що відповідає вимогам нормального функціонування служби як відповідального виконавця комплексної державної експертизи всі експерти забезпечені сучасною оргтехнікою. Разом з тим перевіркою встановлені порушення законодавчих нормативних та методичних документів з питань організації та проведення комплексної державної експертизи в області. Обов'язки відповідального виконавця комплексної державної експертизи проектів будівництва встановлені постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.02 № 483 обласною службою в основному не виконуються що суперечить загальнодержавним заходам спрямованим на удосконалення дозвільної системи та призводить до збільшення термінів експертизи і вартості її проведення. Мають місце випадки видачі експертних висновків з рекомендацією до затвердження із врахуванням умов після виконання яких можлива реалізація проектів будівництва без наявності необхідних відповідно до законодавства висновків співвиконавців та за відсутності рішення місцевих органів самоврядування про виділення земельної ділянки тощо. В кошторисній документації яка пройшла державну експертизу мають місце помилки та порушення державних правил визначення вартості будівництва. Виходячи з наведеного та на виконання пункту 4 окремого доручення Прем'єр-міністра України від 01.03.2004 № 9688/0 та пункту 4 розпорядження Кабінету Міністрів України від 01.03.2004 № 100-р "Про заходи щодо посилення контролю за проектуванням новим будівництвом реконструкцією капітальним ремонтом та експлуатацією будинків і споруд" з метою поліпшення стану організації проведення комплексної державної експертизи проектів будівництва колегія Держбуду вирішила: 1. Інформацію про дотримання обласною службою Укрінвестекспертизи вимог законодавчих та нормативних документів у галузі будівництва при проведенні комплексної державної експертизи проектів будівництва в Дніпропетровській області взяти до відома. 2. Рекомендувати Дніпропетровській обласній державній адміністрації в тримісячний термін: 2.1 Вжити дієвих заходів спрямованих на виконання обласною службою Укрінвест-експертизи в повному обсязі ролі головного виконавця комплексної державної експертизи та щодо недопущення в подальшому порушень чинних нормативно-правових актів; 2.2 Вжити в області заходів спрямованих на удосконалення та спрощення процедури проведення комплексної державної експертизи з урахуванням положень "Рекомендацій з удосконалення порядку проведення комплексної державної експертизи проектів будівництва та взаємодії співвиконавців її складових частин" направлених листом Держбуду України від 24.01.2003 року №7/7-58; 2.3 Враховуючи розосередження об'єктів у регіонах області розглянути питання щодо можливості відкриття регіональних філій обласної служби Укрінвестекспертизи у великих містах; 2.4. Запровадити практику надання службою Укрінвестекспертизи інформації в органи ліцензування Держбуду України та обласної державної адміністрації щодо випадків низької якості проектування; 2.5. Встановити механізм перевірки службою Укрінвестекспертизи разом з інспекціями Держархбудконтролю об'єктів будівництва на відповідність їх проектним рішенням за якими виданий позитивний висновок комплексної державної експертизи. 3. Управлінню цінової політики експертизи та контролю вартості у будівництві П.Губень : 3.1. Довести це рішення колегії до місцевих органів виконавчої влади; 3.2. Продовжити практику підготовки для розгляду на засіданнях колегії Комітету питання щодо організації проведення комплексної державної експертизи місцевими службами Укрінвестекспертизи; 3.3. Разом з Центральною службою Укрінвестекспертизи В.Кур'ято підготувати і провести семінар-нараду з фахівцями служб Укрінвестекспертизи з питань організації і проведення комплексної державної експертизи проектів будівництва в тому числі перевірки правильності визначення їх кошторисної вартості. 4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на Першого заступника Голови Комітету А.Беркуту. ГОЛОВА КОЛЕГІЇВ. ЧЕРЕП