Рішення НТР N 44 від 15.10.2004 р.

Рішення НТР N 44 від 15.10.2004 р. Про проект відомчих будівельних норм ВБН В.3.2-218-177-200... „Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття автомобільних доріг струменевим методом із застосуванням бітумних емульсій”

Рішення НТР від 15 жовтня 2004 р. № 44 Про проект відомчих будівельних норм ВБН В.3.2-218-177-200... „Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття автомобільних доріг струменевим методом із застосуванням бітумних емульсій” Рішення НТР від 15 жовтня 2004 р. № 44 у робочому порядку Розглянувши проект відомчих будівельних норм ВБН В.3.2-218-177-200... „Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття автомобільних доріг струменевим методом із застосуванням бітумних емульсій” розроблений Національним транспортним університетом науково-технічна рада вирішила: 1. Рекомендувати до погодження проект відомчих будівельних норм ВБН В.3.2-218-177-200... „Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття автомобільних доріг струменевим методом із застосуванням бітумних емульсій”. Голова НТРВ. Череп * * * Довідка Проект відомчих будівельних норм ВБН В.3.2-218-177-200... „Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття автомобільних доріг струменевим методом із застосуванням бітумних емульсій” розроблений Національним транспортним університетом відповідно до плану науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт Державної служби автомобільних доріг України. Зазначені норми призначені для використання при виконанні ямкового ремонту струменевим методом із застосуванням бітумних емульсій і сучасних технологій при проведенні поточного ремонту як тимчасовий захід з метою оперативної ліквідації ямковості на асфальтобетонному покритті автомобільних доріг при глибині ям вибоїн тріщин просадок тощо до 50 мм в усіх дорожньо-кліматичних зонах України згідно з ДБН В.2.3-4-2000 „Автомобільні дороги”. Струменевий метод характеризується одночасною або роздільною подачею повітря та компонентів бітумомінеральної суміші за допомогою струменя повітря по трубопроводу до робочого органа машини – пневмогідравлічної гармати за рахунок особливостей конфігурації якої відбувається прискорений рух суміші в результаті чого вона щільно заповнює весь об’єм пошкодження в асфальтобетонному покритті. Проведення ямкового ремонту струменевим методом із застосуванням бітумних дорожніх емульсій має такі переваги порівняно з традиційними методами ямкового ремонту: спрощення технологічних процесів приготування емульсій очищення пошкоджень тощо ; ущільнення щебеню змішаною емульсією без ущільнюючих засобів машин ; можливість поновлення руху транзитних транспортних засобів після виконання ремонту за умови обмеження швидкості руху ; відсутність будь-яких відходів при проведенні ремонтних робіт. виконання ямкового ремонту зазначеним методом допоможе підвищити транспортно-експлуатаційні показники дорожніх покриттів автомобільних доріг із асфальтобетону сприятиме зниженню періодичності середніх та капітальних ремонтів і заощадженню енергоносіїв та матеріалів. Проект ВБН В.3.2-218-177-200... „Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття автомобільних доріг струменевим методом із застосуванням бітумних емульсій” погоджений Міністерством охорони здоров’я України і має позитивний висновок науково-технічної та правової експертизи яку виконав ТК „Будтехнормування” розглянутий секцією науково-технічної політики у будівництві НТР Держбуду України схвалений і рекомендований до розгляду на засіданні президії науково-технічної ради Держбуду України. Начальник Управління науково-технічноїполітики та інформаційних технологійу будівництвіД. Барзилович