Рішення НТР N 24 від 13.05.2005 р.

Рішення НТР N 24 від 13.05.2005 р. Про погодження проекту відомчих будівельних норм

Рішення НТР від 13 травня 2005 р. № 24 Про погодження проекту відомчих будівельних норм Рішення НТР від 13 травня 2005 р. № 24 Розглянувши проект відомчих будівельних норм ВБН В.2.3-218-197:2005 "Споруди транспорту. Проектування та влаштування гідроізоляції залізобетонних мостових споруд" розроблений Харківським національним автомобільно-дорожнім університетом Науково-дослідним інститутом будівельного виробництва Інститутом гігієни і медичної екології ім. О.М. Марзеєва АМН України науково-технічна рада вирішила: 1. Рекомендувати до погодження проект відомчих будівельних норм ВБН В.2.3-218-197:2005 "Споруди транспорту. Проектування та влаштування гідроізоляції залізобетонних мостових споруд". ГОЛОВУЮЧИЙ НА ЗАСІДАННІЗАСТУПНИК ГОЛОВИ КОМІТЕТУЮ. КАЗМІРУК * * * Довідка Проект відомчих будівельних норм ВБН В.2.3-218-197:2005 "Споруди транспорту. Проектування та влаштування гідроізоляції залізобетонних мостових споруд" розроблений Харківським національним автомобільно-дорожнім університетом Науково-дослідним інститутом будівельного виробництва Інститутом гігієни і медичної екології ім. О.М. Марзеєва АМН України згідно з договором № 141/39-01-04 від 16.02.2004 р. відповідно до тематичного плану науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт Служби автомобільних доріг України на 2004 рік. Ці Норми встановлюють вимоги до гідроізоляції проектування конструкцій гідроізоляції залізобетонної плити проїзної частини та технологій влаштування гідроізоляції на мостах шляхопроводах естакадах розташованих на автомобільних дорогах загального користування. Результати обстеження мостів протягом багатьох років свідчать про те що технічний стан гідроізоляції та їздового полотна на більшості з таких транспортних споруд є незадовільним. Наявність на мостах і шляхопроводах руйнувань є наслідком не лише негативного впливу на конструкцію їздового полотна погодно-кліматичних факторів динамічних навантажень які створюють транспортні засоби застосування матеріалів низької якості але і прийняття недостатньо ефективних конструктивно - технологічних рішень при улаштуванні гідроізоляційного захисту. Метою розроблення зазначених будівельних норм є підвищення довговічності гідроізоляції залізобетонних мостів та шляхопроводів. Ці Норми встановлюють вимоги яких необхідно дотримуватись при проектуванні та виконанні комплексу робіт із влаштування гідроізоляції проїзної частини мостових споруд під час будівництва реконструкції і ремонту із застосуванням гідроізоляційних полімерних матеріалів бітумних мастик бітумно-полімерних основних рулонних мембран матеріалів проникаючої дії щільного водонепроникного бетону полімерцементних та композитних матеріалів. Розроблений проект ВБН враховує вимоги ВБН В.2.3-218-003-97 СНиП 2.05.03-84 СНиП 3.06.04-91 ТР-218-060-2000. Розроблений проект ВБН погоджено з Міністерством охорони здоров'я України Державним департаментом пожежної безпеки МНС України Державним комітетом України з нагляду за охороною праці Державною службою автомобільних доріг України. Проект ВБН В.2.3-218-197:2005 "Споруди транспорту. Проектування та влаштування гідроізоляції залізобетонних мостових споруд" має позитивний висновок науково-технічної експертизи яку виконав Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій розглянутий секцією науково-технічної політики у будівництві НТР Держбуду України протокол № 4 від 21 квітня 2005 року схвалений і рекомендований до розгляду на засіданні президії науково-технічної ради Держбуду України. НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У БУДІВНИЦТВІД. БАРЗИЛОВИЧ