Рішення НТР N 65 від 16.09.2005 р.

Рішення НТР N 65 від 16.09.2005 р. Про погодження проекту розпорядження Кабінету Міністрів України Про затвердження проекту "Капітальний ремонт (з будівництвом обходів населених пунктів) автомобільної дороги Київ-Львів-Чоп (М06) на ділянці від км 348+000 (Рівненська область) до км 621+500 (Львівська область)

Рішення НТР від 16 вересня 2005 р. № 65 Про погодження проекту розпорядження Кабінету Міністрів України "Про затвердження проекту "Капітальний ремонт з будівництвом обходів населених пунктів автомобільної дороги Київ-Львів-Чоп М06 на ділянці від км 348+000 Рівненська область до км 621+500 Львівська область " Рішення НТР від 16 вересня 2005 р. № 65 Розглянувши проект "Капітальний ремонт з будівництвом обходів населених пунктів автомобільної дороги Київ-Львів-Чоп М06 на ділянці від км 348-000 Рівненська область до км 621+500 Львівська область " науково-технічна рада вирішила: 1. Проект "Капітальний ремонт з будівництвом обходів населених пунктів автомобільної дороги Київ-Львів-Чоп М06 на ділянці від км 348+000 Рівненська область до км 621+500 Львівська область " повернути на доопрацювання. 2. Доручити заступнику Голови Держбуду України О.Бондаренку начальнику Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу Т.Шараповій начальнику Управління цінової політики експертизи та контролю вартості у будівництві П.Губеню начальнику Управління науково-технічної політики та інформаційних технологій у будівництві Д.Барзиловичу разом із замовником - Службою автомобільних доріг України та Центральною службою Укрінвестекспертизи доопрацювати зазначений проект та документи про його затвердження з урахуванням зауважень висловлених членами президії науково-технічної ради і підготувати матеріали на повторний розгляд у Держбуді України. ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ НТРА. БЕРКУТА * * * Довідка Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 6 квітня 1998 року № 455 про класифікацію автомобільних доріг загального користування та перелік автомобільних доріг України загального користування державного значення дорога Київ-Чоп відноситься до магістральних доріг. Автомагістраль М-06 Київ-Чоп є основною автомобільною дорогою що з'єднує Україну з Угорщиною Словаччиною і Західною Європою. Дорога включена як складова частина до міжнародних транспортних коридорів вона з'єднує між собою великі промислові та адміністративні центри перетинає цілий ряд магістральних регіональних територіальних та місцевого значення доріг. У теперішній час стан автомобільної дороги Київ-Чоп не відповідає вимогам перевезення вантажів та пасажирів а також безпеці руху на сучасному світовому рівні внаслідок чого зменшується ефективність роботи автотранспорту. Це обумовлює необхідність проведення капітального ремонту дороги. Сучасна інтенсивність руху на ділянці що підлягає капітальному ремонту різноманітна і коливається від 2760 авт/доб. до 16680 авт/доб. Перспективна інтенсивність руху на дорозі на 2024 рік у зв'язку з очікуваним зростанням обсягів перевезень пасажирів та вантажів становитиме від 8970 авт/доб. до 39890 авт /доб. Проект "Капітальний ремонт з будівництвом обходів населених пунктів автомобільної дороги Київ - Львів - Чоп М06 на ділянці від км 348+000 Рівненська область до км 621+500 Львівська область " розроблений Державним підприємством - Українським державним інститутом з проектування об'єктів дорожнього господарства Укрдіпродор далі - Інститут на підставі завдання на проектування виданого у 2004 році замовником - Державною службою автомобільних доріг України. Заходи щодо відновлення дорожнього одягу які передбачаються у проекті прийняті на підставі загального і детального візуального обстеження буріння свердловин для визначення конструкції дорожнього одягу. Також проектом передбачено капітальний ремонт штучних споруд з приведенням їх параметрів до нормативних вимог а також реконструкція існуючих. Примикання та існуючі перехрестя передбачається відновити шляхом збільшення радіусів заокруглень ширини проїзду до необхідних параметрів згідно з нормативними вимогами а також шляхом створення нових перехресть та примикань у місцях де в цьому є потреба по населених пунктах планується здійснити влаштування тротуарів в'їздів у двори місцевих проїздів. Для забезпечення необхідного рівня безпеки руху правильного орієнтування водіїв на дорозі проектом передбачається встановлення дорожніх знаків огорож нанесення на проїжджу частину розмітки. З метою забезпечення високих експлуатаційних якостей дороги та забезпечення умов руху на сучасному європейському рівні передбачається застосування нових технологій машин і механізмів. Джерелами фінансування є кредит відповідно до Кредитної угоди між Україною і Європейським банком реконструкції та розвитку ЄБРР від 11 грудня 2000 року "Про відновлення магістралі М-06 та реформи фінансування сектору автодоріг" і Державний бюджет який виділяється на фінансування дорожнього господарства України. Початок ремонтних робіт передбачається у 2005 році закінчення - у 2008 році. Тривалість ремонту І черги складає 30 місяців. Капітальній ремонт дороги і штучних споруд буде виконуватися генпідрядною організацією яка виграє міжнародний тендер. До розгляду на засіданні президії науково-технічної ради Держбуду пропонується скоригований за зауваженнями Держбуду та Центральної служби Укрінвестекспертизи зведений комплексний висновок № 27/263 від 29.03.05 та узагальнюючі матеріали від 11.08.05 № 02-599 у частині кошторисної вартості проект та рекомендований до затвердження з такими основними техніко-економічними показниками: Довжина ділянки капітального ремонту автомагістралі 266 85 км у т.ч. першої черги 180 5 км Загальна кошторисна вартість у цінах станом на 01.07.2005 1303997 712 тис. грн. у т. ч. будівельно-монтажні роботи 907061 387 тис. грн. Загальна вартість будівництва І черги будівництва 980608 907 тис. грн. у т.ч. будівельно-монтажні роботи 681299 627 тис. грн. Тривалість будівництва 42 місяці у т. ч. І черги 30 місяців НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ЕКСПЕРТИЗИ ТА КОНТРОЛЮ ВАРТОСТІУ БУДІВНИЦТВІП. ГУБЕНЬ