Рішення НТР N 43 від 18.05.2006 р.

Рішення НТР N 43 від 18.05.2006 р. Про проект національного стандарту Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови

Рішення НТР від 18 травня 2006 р. № 43 Про проект національного стандарту "Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови" Рішення НТР від 18 травня 2006 р. № 43 Розглянувши проект національного стандарту ДСТУ Б В.2.7-…:2006 "Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови" розроблений Державним дорожнім науково-дослідним інститутом ім. М.П. Шульгіна "ДерждорНДІ" науково-технічна рада вирішила: 1. Схвалити та рекомендувати до затвердження проект національного стандарту ДСТУ Б В.2.7-…:2006 "Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови". 2. Управлінню технічного регулювання в будівництві Барзилович Д.В. підготувати в місячний термін наказ про прийняття зазначеного стандарту та сформувати Справу нормативного документа в установленому порядку. ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ РАДИ А.БЕРКУТА * * * Довідка Проект національного стандарту ДСТУ Б В.2.7-…:2006 "Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови" розроблено згідно з тематичним планом науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт Державної служби автомобільних доріг України на 2004 р. затверджений Головою Державної служби автомобільних доріг та рішенням тендерного комітету звіт від 23.01.2004 р. № 84 . Підвищення інтенсивності руху транспортних засобів особливо з великими навантаженнями на осі призводить до виникнення залишкових в тому числі пластичних деформацій шарів дорожнього одягу. Одним з методів запобігання цим деформаціям є застосування щебенево-мастикового асфальтобетону для верхнього шару дорожнього одягу - покриття в дорожньому будівництві. Застосування щебенево-мастикового асфальтобетону при капітальному ремонті дасть можливість виконати всі основні функціональні призначення дорожнього покриття: забезпечення зручного і безпечного кочення коліс транспортних засобів за будь-яких погодних умов протягом заданого терміну служби за мінімальних ремонтних втручань. Підготовку проекту національного стандарту виконано Державним дорожнім науково-дослідним інститутом ім. М.П. Шульгіна "ДерждорНДІ". Проект зазначеного національного стандарту погоджено Управлінням науково-технічної політики Укравтодору МОЗ України та Державним департаментом пожежної безпеки МНС України. НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В БУДІВНИЦТВІ Д. БАРЗИЛОВИЧ