Рішення НТР N 20 від 15.02.2007 р.

Рішення НТР N 20 від 15.02.2007 р. Про проект ВБН В.2.3-218-533:200_ "Споруди транспорту. Шви деформаційні щебенево-мастикові для штучних споруд на автомобільних дорогах"

Рішення НТР від 15 лютого 2007 р. № 20 Про проект ВБН В.2.3-218-533:200 "Споруди транспорту. Шви деформаційні щебенево-мастикові для штучних споруд на автомобільних дорогах" Рішення НТР від 15 лютого 2007 р. № 20 у робочому порядку Розглянувши проект відомчих будівельних норм ВБН В.2.3-218-533:200 "Споруди транспорту. Шви деформаційні щебенево-мастикові для штучних споруд на автомобільних дорогах" розроблений Національним транспортним університетом науково-технічна рада вирішила: Схвалити та рекомендувати до погодження проект ВБН В.2.3-218-533:200 "Споруди транспорту. Шви деформаційні щебенево-мастикові для штучних споруд на автомобільних дорогах". ГОЛОВА НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ РАДИ А. ОРЛОВ * * * Довідка Проект ВБН В.2.3-218-533:200 "Споруди транспорту. Шви деформаційні щебенево-мастикові для штучних споруд на автомобільних дорогах" розроблено Національним транспортним університетом м. Київ. Розроблення ВБН В.2.3-218-533:200 "Споруди транспорту. Шви деформаційні щебенево-мастикові для штучних споруд на автомобільних дорогах" обумовлено відсутністю нормативної бази на улаштування щебенево-мастикових деформаційних швів на мостах. Досвід експлуатації існуючих конструкцій температурних швів на мостах і шляхопроводах свідчить про їх низьку надійність і недовговічність через наявність у конструкціях цих швів жорстких елементів які призводять до руйнування кромок шва і втрати його герметичності і відповідно до постійних ремонтних робіт. Щебенево-мастикові деформаційні шви мають наступні переваги порівняно із традиційними: повна водонепроникність; висока зносостійкість; забезпечення суцільності проїзної частини що підвищує безпеку руху при проїзді транспортними засобами штучних споруд; забезпечення плавного проїзду по поверхні шва без підвищення рівня шуму; здатність сприймання стискуючих та розтягуючих зусиль без порушення суцільності; технологічні переваги що полягають у скороченні часу ремонту споруди; можливість влаштовувати шви на тимчасових мостах. Ці Норми поширюються на виконання та приймання робіт з улаштування деформаційних швів із щебенево-мастикової суміші при горизонтальних розрахункових переміщеннях кінцевих ділянок розрізних та температурно-нерозрізних прогонових будов від 10 мм до 30 мм сумарна довжина переміщень прогонів становить від 20 мм до 60 мм на мостах і шляхопроводах розташованих на автомобільних дорогах загального користування. Ці Норми призначені для використання проектними будівельними й експлуатаційними організаціями які виконують роботи з будівництва та експлуатаційного утримання штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування. Проект зазначених норм погоджено Міністерством охорони здоров'я України відповідно до технічного завдання. Висновок науково-технічної експертизи яка була проведена УДВТП "Укрдортехнологія" позитивний. Проект зазначених норм розглянуто на засіданні секції науково-технічної ради Мінбуду з питань технічного регулювання у будівництві протокол № 1 від 31 січня 2007 року . НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ У БУДІВНИЦТВІ Д. БАРЗИЛОВИЧ