Лист N 8529 від 12.11.2007 р.

Лист N 8529 від 12.11.2007 р. Щодо надання роз'яснення з питань віднесення інформації, яка розміщена у вітрині установи, де відбувається надання послуг, до об'єктів зовнішньої реклами

Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва ЛИСТ від 12.11.2007 р. N 8529 Про надання роз'яснення Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув звернення суб'єкта підприємницької діяльності Завгородньої О. О. б/н щодо надання роз'яснення з питань віднесення інформації яка розміщена у вітрині установи де відбувається надання послуг до об'єктів зовнішньої реклами та в межах компетенції повідомляє наступне. Засади рекламної діяльності в Україні регулювання відносин що виникають у процесі виробництва розповсюдження та споживання реклами встановлено Законом України "Про рекламу". Статтею 1 Закону України "Про рекламу" визначено що реклама - інформація про особу чи товар розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару. Зовнішня реклама - реклама що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях розташованих на відкритій місцевості а також на зовнішніх поверхнях будинків споруд на елементах вуличного обладнання над проїжджою частиною вулиць і доріг. Підпунктом 1.3 пункту 1 Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві далі - Порядок розміщення затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 23.08.2007 N 1100 зареєстрованим в Київському міському управлінні юстиції 28.08.2007 за N 21/756 визначено поняття вивіска чи табличка - інформація про зареєстроване найменування особи знаки для товарів і послуг що належать цій особі профіль її діяльності якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи про час роботи розміщені на внутрішній поверхні у вітрині власного чи орендованого особою приміщення на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі де знаходиться власне чи орендоване особою приміщення біля входу у таке приміщення. Згідно з частиною другою підпункту 14.8 пункту 14 Порядку розміщення інформаційні табличка та інформація у вітрині яка не містить торгових марок назв товарних знаків і знаків обслуговування інших підприємств не потребує реєстрації та оформлення будь-яких дозволів та паспортів. Враховуючи вищенаведене на думку Держпідприємництва України у випадку коли у вітрині власного чи орендованого особою приміщення розміщена інформація яка не містить закликів до придбання товару чи надання послуги або іншої інформації що призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару така інформація не є рекламою і її розміщення не потребує одержання дозволу на розміщення об'єкта зовнішньої реклами.   Заступник Голови   С. М. Іголкін